Home » Content Matters! » Mijn Leven Als Blogger (In 2014)

Mijn Leven Als Blogger (In 2014)

“Sociale media” zijn in de loop van de voorbije jaren deel gaan uitmaken van processen en structuren binnen heel wat bedrijven. Hopelijk is dat niet gebeurd vooraleer één en ander duidelijk was voor de hele organisatie: Welke rol spelen FB, Twitter, blogs, etc. binnen uw bedrijf? Hoe belangrijk zijn ze? Hoe worden ze ingezet?

Om het personeel duidelijk te maken wat het belang is van die sociale media kan het nooit kwaad om ze duidelijk te omschrijven en te positioneren. In december 2014 werd mij gevraagd om het onderwerp “bloggen” toe te lichten. Dit is het verhaal dat ik toen vertelde: “My life as a blogger” (PDF), en dat verhaal is nog steeds actueel.

So tell me about yourself: where do you blog?

Klik op deze afbeelding voor
meer cartoons van Quirit.

(Oorspronkelijk gepubliceerd op mijn Engelstalige blog, op 6 augustus 2016)

Geef een reactie

